پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205036
نماينده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ وکيار در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي:
رفاقت و همدلي بايد جايگزين رقابت هاي انتخاباتي شود/من نماينده همه ي مردم حوزه انتخابيه در مجلس شوراي اسلامي هستم
تاریخ انتشار : 1395/03/04 17:21:08
نمایش : 1073
نماينده منتخب مردم چهار شهرستان اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار از مردم و ساکنان اين شهرستان ها خواست با پايان يافتن رقابت هاي انتخاباتي، رفاقت و همدلي جاي رقابت را در بين مردم بگيرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار: علي کاظمي بابا حيدري در جشن ميلاد باسعادت حضرت صاحب الامر ارواحنا فداه و در جمع اهالي رو ستاي تشنيز گفت: تا روز دهم ارديبهشت ماه سال جاري به واسطه وجود رقابت هاي انتخاباتي طبيعتا عرصه و زمان ايجاب مي کرد که طرفداران کانديداهاي حاضر در عرصه انتخابات با يکديگر رقابت و براي پيروزي کانديداي مورد نظر و وثوق  خود و ورود وي بهدهمين دوره  مجلس شوراي اسلامي تلاش کنند و همين تلاش مردم بود که باعث شد حماسه اي ديگر در دفتر قطور افتخارات چهارمحال و بختياري ثبت شود اما اينک که گاه انتخابات به پايان رسيده است و نتيجه انتخابات مشخص شده است لذا بايد همه مردم رقابت ها را کنار بگذارند و با حرکتي نو و شروعي تازه و با آغاز رفاقت، مهرباني، همدلي و اتحاد تلاش کنيم تا به بهترين وجه به وظيفه مان عمل کنيم.


وي در ادامه از همه کساني که در انتخابات شرکت کردند صرف نظر از اينکه در برگه راي نام علي کاظمي را نوشتند يا ننوشتند تشکر کرد و تصريح کرد: با توجه به اينکه بار سنگين مسئوليت نمايندگي مردم حوزه انتخابيه اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار بر عهده من قرار گرفت خود را نماينده همه ي مردم ساکن در اين حوزه انتخابيه مي دانم.


کاظمي در پايان اضافه کرد که تمام توان علمي، عملي، قانوني و ....موجود را براي بيان مظلوميت حوزه انتخابيه اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار به کار مي بندد تا به لطف الهي و همت مسئولان گره از مشکلات شهرها و روستاهاي حوزه انتخابيه گشاده شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار علي کاظمي باباحيدري کانديداي دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در دور دوم رقابت هاي انتخاباتي و در رقابت با قدرت الله حمزه شلمزاري به عنوان نماينده مردم حوزه انتخابيه اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار و با کسب اکثريت آراء به عنوان نماينده مردم انتخاب و راهي مجلس شوراي اسلامي شد.

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html